Article

Försenad autogirodragning

Kundtjänst informerar

Till de elnätskunder som har faktura varje månad och autogiro som betalsätt:
De autogirodragningar som skulle genomförts 31 augusti 2016 har tyvärr blivit försenade.

Pengarna kommer att dras från respektive kunds konto fredag 2 september 2016 istället.

Vi beklagar om detta ställer till problem för er!

Vi vill betona att detta inte betyder att er betalning räknas som försenad.

Inga påminnelseåtgärder kommer att startas på grund av detta.

Dock är det naturligtvis så att varje kund fortfarande är betalningsskyldig för sitt fakturabelopp som förföll 31 augusti 2016, så v.v. kontrollera att ni fortfarande har rätt belopp tillgängligt på Ert konto den 2 september 2016

Ev. följdfrågor kring detta skickas till info@remove-this.sjoboelnat.se

Vi ber om ursäkt och tackar för visad förståelse!

Arkiv

Kategori

Taggar