Article

Pappersfaktura

Har du fått din denna månaden?

Elnätsfakturorna som förfaller 30/11-17 är utskickade, har Du erhållit din?
Om inte, tänk på att efterlysa fakturan hos oss. Börja med att kontakta vår kundtjänst, så undersöker vi att rätt adressuppgifter finns hos oss. Vi kan därefter enkelt maila eller posta en kopia.
Har du rätt namn på din brevlåda? Vi får tillbaka en del fakturor som inte kan delas ut av olika anledningar.

Har du flyttat och gjort en adressändring utan eftersändning, når den nya adressen inte oss automatiskt. Du måste själv meddela oss din nya adress, görs förslagsvis smidigast på vår blankett "flyttanmälan" där du säger upp ditt elnätsavtal. (14 dagars uppsägningstid)

Om du har pappersfaktura i dag, kan vi utan extra kostnad erbjuda både autogiro och e-faktura som betalsätt.
Vill du ha autogiro måste du lämna in ett medgivande om att vi får lov att dra från ett av dig angivet konto på förfallodagen. En pappersspecifikation postas fortsättningsvis med information om kWh och kronor. Blankett om medgivande för autogiro finns här på vår hemsida för utskrift, eller kontakta vår kundtjänst så postas en blankett för påskrift.
E-faktura är smidigt och miljövänligt, ett alternativ för dig som inte vill ha någon pappersspecifikation hemskickad. Du ansöker via din internetbank, läs mer här

Frågor besvaras på info@remove-this.sjoboelnat.se eller via tfn: 0416-41 19 00

Arkiv

Kategori

Taggar